شناسه خبر:80184
1402/12/14 10:01:21

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از بصیرت، زمان‌شناسی و حضور حماسی مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از بصیرت، زمان‌شناسی و حضور حماسی مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم استان کرمانشاه بابصیرت و زمان‌شناسی، در سایه اقتدار و امنیت نظام اسلامی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری حماسی و باشکوه داشتند و بار دیگر کینه‌ورزان و بدخواهان کشور را عقب نشاندند و دل دوستان و همراهان انقلاب اسلامی را لبریز از شادی و افتخار کردند.

اینجانبان از حماسه‌آفرینی ملت آگاه و ولایت‌مدار استان که به وظیفه‌ ملی و دینی خود عینیت بخشیدند، متشکریم و ضمن تبریک به منتخبان مجالس خبرگان و شورای اسلامی و خداقوت به تیم اجرایی 32 هزار نفره برگزاری این انتخابات، از درگاه خداوند متعال موفقیت و بهروزی را برای آحاد مردم شریف استان کرمانشاه خواهان و خواستاریم.

شناسه خبر 80184