شناسه خبر:78990
1402/11/11 09:06:55

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانست در ارزیابی عملکرد سال تحصیلی 1403-1402 از رتبه هفت به رتبه پنج ارتقا یابد.

غلامرضا خاکسار با اعلام این خبر که دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانست در ارزیابی عملکرد سال تحصیلی 1403-1402 از رتبه هفت به رتبه پنج ارتقا یابد، ابراز کرد: ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های آزاد اسلامی با توجه به محورهای سه‌گانه پیش‌بینی‌شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف اعتلای جایگاه واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور برگزار شد.

وی افزود: در این راستا در جهت رتبه‌های 36‌ گانه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه و براساس شاخص‌های زیرساختی و شرایط احرازشده در حوزه‌های مختلف و تصویب در جلسه 25 دی‌ماه 1402 شورای معاونان و تأیید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ارزیابی عملکرد سال 1403-1402، واحدهای دانشگاهی و مراکز دانشگاهی استان همدان توانستند از جایگاه فعلی خود ارتقا پیدا کرده و جایگاه بهتری در بین واحدهای دانشگاهی پیدا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با تشکر از همراهی و همکاری استادان و کارکنان دانشگاه جهت کسب این ارتقا در کشور، گفت: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌ها در استان همدان توانست در این ارزیابی ارتقا پیدا کند که این ارتقا مرهون تلاش‌ها و زحمات معاونین و مدیران خواهد بود.

خاکساری تأکید کرد: رؤسای واحدهای دانشگاهی باید در ارتقای هرچه بیشتر عملکرد خود، تلاش کنند با حرکت در مسیر رشد، هر واحد دانشگاهی بتواند به نحو مناسب به جامعه دانشگاهی خود خدمت کند.

شناسه خبر 78990