شناسه خبر:75268
1402/8/9 11:52:32

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار رزن با اشاره به تثبیت صددرصد اراضی کشاورزی در شهرستان رزن با نقش مهم نیروهای مردمی و دهیاران، مطرح کرد: رزن سومین شهرستان کشور در حدنگاری صددرصدی اراضی کشاورزی است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان رزن، علی‌اصغر غفاری‌آثار گفت: براساس اعلام رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رزن به‌عنوان سومین شهرستان کشور در حدنگاری اراضی کشاورزی شناخته شده که توانسته است به‌صورت کامل و صددرصدی به این مهم دست یابد.

 

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت دهیاران، گروه‌های مرجع و تأثیرگذار در این اقدام جهادی، اظهار کرد: با عملکرد مطلوب، جلسات مستمر شورای حفظ حقوق بیت‌المال، استفاده از نیروهای مردمی و فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی همشهریان عزیز، توانسته‌ایم به‌عنوان سومین شهرستان کشور به‌صورت کامل و صددرصدی حدنگاری اراضی کشاورزی را انجام دهیم و در بحث قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی عملکرد شهرستان رزن در سطح کشور حائز اهمیت است.

 

غفاری‌آثار در ادامه افزود: هدف از حدنگاری اراضی کشاورزی، تهیه‌ بانک اطلاعات مکانی زمین‌های کشاورزی برای حفظ و توسعه‌ زمین‌های کشاورزی و مدیریت بهینه‌ منابع آب و خاک منطقه بوده است که خوشبختانه با همراهی مردم و دهیاران توانسته‌ایم به نتایج قابل قبولی دست یابیم.

شناسه خبر 75268