شناسه خبر:67576
1402/1/19 13:04:59

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: عملیاتی ایجاد 24 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان سیروان هم اکنون در مراحل اجرا قرار دارد.

موسی حاتمی روز پنجشنبه اظهارکرد: شهرک صنعتی سیروان دارای هفت هکتار وسعت است که هم اکنون پنج هکتار آن برای اجرای واحدهای تولیدی به متقاضیان واگذار شده است.
وی افزود: رایزنی با مردم منطقه برای واگذاری زمین با توجه به وجود متقاضی سرمایه گذاری در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم وسعت این شهرک صنعتی را افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام یادآور شد: پیش از سال 1401 تنها یک واحد تولید وایت بورد در شهرک صنعتی سیروان ایجاد شده و برای چهار نفر اشتغال ایجاد کرده بود.
حاتمی تاکید کرد: ابتدای سال گذشته اتمام حجت به افرادیکه در این شهرک زمین برای سرمایه‌گذاری دریافت کرده بودند، انجام گرفت که در صورت عملیاتی نکردن پروژه قرارداد فسخ و زمین از آنان بازپس گرفته خواهد شد.
وی اضافه کرد: این اتمام حجت باعث شد سرمایه گذاران عملیات احداث سوله‌های مورد نیاز را آغاز کنند، به‌طوریکه هم اکنون روند احداث این سوله‌ها در حدود چهار هکتار از زمین‌های تعیین شده آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: هم اکنون فرآیند احداث ساختمان و سوله برای ایجاد 24 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سیروان آغاز شده است که در صورت بهره برداری برای 400 نفر اشتغال ایجاد خواهند کرد.
حاتمی اظهار داشت: این واحدها در زمینه‌های محصولات شیمیایی، کانی غیرفلزی، سلولزی، برق و الکترونیک، غذایی، دارویی و بهداشتی، محصولات بتونی غیرمسلح از بتن معمولی، محصولات بتنی مسلح پیش ساخته، تولید کیسه بدون بافت پلاستیکی یک لایه از پلی اتیلن، لامپ ال ای دی، زغال از ضایعات منابع سلولزی، ظروف یکبار مصرف آلومینیومی، تولید میوه و سبزی محافظ شده در آب نمک، کابینت، انواع اجاق گاز رومیزی، انواع چرخ گوشت صنعتی و سینک ظرف شویی است.
وی یادآور شد: زیرساخت‌های مورد نیاز شامل شبکه آب، برق، گاز و مخابرات در شهرک صنعتی سیروان ایجاد شده و آسفالت معابر نیز پس از احداث کامل سوله‌ها انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام تاکید کرد: این واحدها باید امسال به بهره‌برداری برسند و در صورت اجرایی نشدن فرآیند بازپس‌گیری زمین‌ها و فسخ قرارداد انجام می‌شود.

شناسه خبر 67576