شناسه خبر:63025
1401/9/6 10:59:28

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از ارائه خدمات حمایتی و درمانی به بیش از 28 هزار نفر در پروژه‌های داوطلبی محرومیت‌زدا توسط حوزه داوطلبان هلال احمر کردستان طی یکساله گذشته خبر داد.

دکتر پیام جلالی در این‌باره گفت: طی یکسال گذشته، بیش از دو هزار و 500نفر از خدمات حمایتی و درمانی و همچنین 25 هزار و 700نفر در پروژه‌های محرومیت زدا در طرح‌هایی موسوم به نیابت، همای رحمت، کاروان سلامت و... به ارزش 23 میلیارد و 183 میلیون ریال بهره‌مند شدند.
وی افزود: سال گذشته، طی اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق و روستاهای محروم استان، ارائه‌ خدمات‌ دندانپزشکی ازجمله ترمیم، ویزیت و... در قالب 8 کاروان سلامت به ارزش چهار میلیارد و هفتصد میلیون ریال، به مردم ارائه شده و 1هزارو600 بسته معیشتی در این کاروان‌ها توزیع گردید.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به مشارکت و همراهی خیرین جهت تجهیز بانک امانات پزشکی، افزود: در این مدت تعداد 78 قلم از اقلام پزشکی جهت تجهیز بانک امانات پزشکی به ارزش یک میلیارد ریال به هلال احمر کردستان اهدا شده است.
جلالی بیان کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته با مشارکت اعضای داوطلب و خیرین جمعیت هلال احمر کردستان، فعالیت‌های داوطلبی ازجمله برپایی چادر ایستگاه سلامت، طرح نیابت، کاروان سلامت، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند، اهدای خون و... برگزار گردید.
وی در ادامه با اشاره به انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه خاطرنشان کرد: عزیزانی که علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه می‌باشند می‌توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان به خانواده عظیم هلال احمر و داوطلبان بپیوندند و در راستای تحقق اهداف ارزشمند این نهاد مردمی، ما را یاری کنند.

شناسه خبر 63025