شناسه خبر:59547
1401/6/12 10:44:46

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان از برگزاری هفت محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته جهان اسلام در هفت شهرستان استان خبر داد.

کامل گلباغی، اظهار کرد: هفت محفل انس با قرآن کریم با حضور سید محمدجواد حسینی قاری برجسته جهان اسلام در هفت شهرستان استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این سلسله محافل قرآنی با هدف توسعه و ترویج و بهره‌گیری از تعالیم انسان‌ساز قرآنی و با حضور سید محمدجواد حسینی قاری برجسته جهان اسلام و مشارکت قاریان و حافظان و برجسته استان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با اشاره به زمان برگزاری این سلسله محافل قرآنی عنوان کرد: محافل قرآنی از 13 شهریورماه آغاز می‌شود و تا 18 هم این ماه ادامه دارد و شهرستان‌های سقز، قروه، بانه، دیواندره، سنندج، بیجار و کامیاران میزبان این محافل قرآنی هستند.

مدیر واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان همچنین یادآوری کرد: این طرح و محافل انس با قرآن با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجری اتحادیه مؤسسات قرآن‌ وعترت استان پیش‌بینی شده است.

شناسه خبر 59547