شناسه خبر:80492
1402/12/21 13:07:08
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان خبر داد؛

لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان واحدهای تولیدی در کردستان

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی اقتصادی استاندار کردستان بر لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان توسط بانک‌ها تأکید کرد وگفت: بانک‌ها موسسات خدماتی هستندکه از مهم‌ترین رسالت‌های آن‌ها پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.

علی نوری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 500 واحد تولیدی در بخش صنعت و معدن استان کردستان فعالیت دارند که 7,070 میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان بوده است.

وی بیان کرد: در سال جاری از این میزان سه هزار و 200 میلیارد ریال تخصیص یافته و از این میزان نیز تاکنون دو هزار و 500 میلیارد ریال پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: بانک‌ها مؤسسات خدماتی هستند که از مهم‌ترین رسالت‌های آن‌ها پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.

نوری توسعه کردستان را مستلزم حمایت درست دانست و تصریح کرد: حمایت به موقع و درست باعث توسعه و پیشرفت کردستان می‌شود.

وی از تغییر رویکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از سال آینده خبر داد و گفت: در این کارگروه به موضوعاتی که در توسعه زیرساخت‌های مرزی، صنعتی و گردشگری اثرگذارند، پرداخته می‌شود.

شناسه خبر 80492