شناسه خبر:75289
1402/8/9 12:15:08

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان صحنه گفت: نگاه دولت سیزدهم به روستاها براساس رویکرد محرومیت‌زدایی است و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

«غلامرضا شهبازی» روز دوشنبه در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان صحنه اظهار کرد: امروز با وجود مشکلات مالی و اقتصادی که در کشور داریم، تمام تلاش دولت‌مردان و حاکمیت این است که نگاه و توجه ویژه‌ای به حوزه روستایی داشته باشیم.

 

وی افزود: با توجه به اینکه مرجع صدور پروانه‌های ساختمانی دهیاران هستند، می‌طلبد که نظارت بر ساخت‌وسازها به‌طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

 

فرماندار صحنه با بیان که دهیاران در روستاها عوامل اجرایی دولت هستند، تأکید کرد: دهیاران می‌توانند دولت را در اجرای قانون با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم و فراهم کردن زمینه اجرای آن، یاری کنند و عملکرد خودشان را اطلاع‌رسانی کرده و گزارش آن را به‌صورت عمومی در اختیار اهالی روستا قرار دهند.

 

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی از بخشدار و دهیاران خواست با رعایت اصل بی‌طرفی از به‌کارگیری امکانات و فرصت‌های دولتی له یا علیه کاندیداها خودداری و زمینه حضور حداکثری و پُرشور مردم را فراهم کنند.

 

شهرستان صحنه در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

شناسه خبر 75289