شناسه خبر:74952
1402/8/1 13:52:03

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از تمدید زمان ثبت‌نام کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سامانه جشنواره امتنان تا 11 آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

یوسف شعبانی ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استقبال جامعه کارگری، زمان ثبت‌نام متقاضیان و گروه‌های هدف جشنواره تا 11 آبان‌ماه سال 1402 تمدید شد.

 

وی هدف از برگزاری جشنواره را تجلیل از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد‌های نمونه دانست و افزود: این جشنواره در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان به تعداد ثبت‌نام‌شدگان این قشر تا امروز در این جشنواره اشاره کرد و گفت: تاکنون 731 کارگر، گروه کار و واحد نمونه همدان در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات در سی‌وپنجمین جشنواره امتنان ثبت‌نام کرده‌اند که کار پالایش و بررسی آن‌ها به‌زودی آغاز خواهد شد.

 

وی افزود: سال گذشته 420 واحد در استان ثبت‌نامی داشتیم که این تعداد در سال جاری تاکنون به 731 واحد رسیده و شاهد افزایش 57 درصدی تعداد شرکت‌کنندگان استان همدان نسبت به سال گذشته‌ایم که به‌ترتیب 384 واحد در بخش صنعت، 215 واحد در بخش خدمات، 38 واحد در بخش کشاورزی و 93 واحد نیز در بخش واحد نمونه ثبت‌نام کرده‌اند.

 

شعبانی اذعان کرد: کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد‌های نمونه می‌توانند برای شرکت در جشنواره تا 11 آبان‌ماه با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه، نسبت به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.

 

وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان، از اهداف برگزاری جشنواره امتنان است

 

 

شناسه خبر 74952