شناسه خبر:73653
1402/6/27 08:41:38

سپهرغرب، گروه خبر: 100 کلاس درس در قالب 15 مدرسه به صورت همزمان و از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر استان کرمانشاه توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

روز گذشته 100 کلاس درس در قالب 15 مدرسه در استان کرمانشاه همزمان با افتتاح 2 هزار مدرسه با 10 هزار کلاس درس با حضور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس در سطح کشور، افتتاح شد.9 پروژه از این تعداد با 32 کلاس درس شهری، 6 پروژه با 23 کلاس درس روستایی، 5 پروژه با حمایت خیران و 10 پروژه به صورت دولتی ساخته شده‌ است.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در همایش مدیران مدارس استان کرمانشاه که در تالار انتظار برگزار شد، از آمادگی استان در راستای بازگشایی استان و نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت به عنوان زنگ آغاز سال تحصیلی در اول مهرماه خبر داد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان کرمانشاه سال گذشته، در شاخص‌های بسیاری رتبه اول و برتر کشور را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه رویکرد اصلی سال تحصیلی جدید را تربیتی عنوان کرد و افزود: رویکرد تربیتی تحقق شعار «همه یکصدا، ایران قوی» و «مدرسه قوی، ایران قوی» در قالب مدرسه محوری با جلسات پرسش و پاسخ و گفت‌وگو و به صورت اثرگذار بر تربیت دانش‌آموزان در راستای معرفی دستاوردهای نظام با برگزاری اردوهای راهیان نور و علم و پیشرفت با سپردن نقش‌سپاری به آن‌ها در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تاکنون 93 پروژه و فضای آموزشی با 411 کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید 15 پروژه با 100 کلاس درس آماده بهره‌برداری است.

شناسه خبر 73653