شناسه خبر:72773
1402/5/31 09:13:45

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نمایش فصل شیدایی آنچه نیاز است تا جامعه و به‌خصوص نسل جوان از مقابله جریان حق با باطل بداند را با هنرنمایی به نمایش گذاشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در حاشیه بازدید از نمایش فصل شیدایی، با تشکر از همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این نمایش و کنگره ملی هشت هزار شهید استان، اظهار کرد: نمایش فصل شیدایی برنامه‌ای بسیار جذاب و به یادماندنی بود که مناسب اقشار مختلف جامعه است.

وی افزود: فصل شیدایی گذری اجمالی بر تاریخ انبیای الهی و اسلام دارد و مسیری که جریان حق طی کرده و مقاومت‌هایی که صورت گرفته را به‌خوبی به نمایش گذاشته است.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه نمایش مذکور آنچه نیاز است تا جامعه و به‌خصوص نسل جوان از تاریخ و مقابله جریان حق با باطل بداند را با هنرنمایی به نمایش گذاشته، گفت: حوادث تاریخی که جریان حق از روز اول تا امروز پشت سر گذاشته و اینکه چگونه خودش را حفظ کرده و ان‌شاءالله به ظهور منجر شود، به زیبایی در این برنامه به تصویر کشیده شده است.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم همدان از این برنامه، خاطرنشان کرد: این برنامه برای همه اقشار و کسانی که شاید اطلاعات کمتری نسبت به مسائل تاریخی دارند، مناسب است و می‌توان به‌خوبی از آن بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: در کنار داستان و نمایش، باید از هنرمندان و روایتگری خوبی که انجام می‌شود و به مخاطب توضیح لازم را ارائه می‌کند تا با نمایش ارتباط برقرار کند نیز یاد کرد.

وی با تقدیر از دبیرخانه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، یادآور شد: احساس ما این است که کنگره در همدان شرایط خوبی پیدا کرده و شاهد اتفاقات مبارکی در سطح استان هستیم که می‌توان گفت این کنگره با کنگره‌های دیگری که برگزار شده، تفاوت‌های بسیاری دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: قطعاً برگزاری این نمایش و چنین برنامه‌هایی برکت فرهنگی و آورده فرهنگی و اجتماعی برای استان دارد و امیدواریم بیشتر شاهد برگزاری این برنامه‌ها در سطح استان باشیم.

شناسه خبر 72773