شناسه خبر:72293
1402/5/18 10:14:04

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان 640 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های نوسازی مدارس ایلام تزریق شده است.

جلال حمره روز سه‌شنبه اظهار کرد: نوسازی مدارس استان ایلام در دور اول سفر رئیس جمهور به استان 6 مصوبه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 150 میلیارد ریال داشته است.

وی تصریح کرد: تاکنون از محل سفر رئیس جمهور 640 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های نوسازی مدارس ایلام تزریق شده است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ایلام عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان، تکمیل استخر سرپوشیده ایلام و تجهیز فضاهای ورزش دانش‌آموزان بوده که این مصوبه بیش از 87 درصد پیشرفت دارد.

حمره عنوان کرد: احداث یک باب استخر سرپوشیده در شهر مهران از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام بود که 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یادآور شد: در مجموع تاکنون 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر به این دو پروژه استخر در استان ایلام تزریق شده است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ایلام با اشاره به دیگر مصوبات نوسازی مدارس استان اضافه کرد: تکمیل 37 مدرسه در دست ساخت از دیگر مصوبات بود که 95 درصد پیشرفت دارد و 490 میلیارد ریال اعتبار نیز برای این مدارس مصوب شده است.

حمره گفت: تکمیل پنج مدرسه نیمه‌تمام با تزریق 200 میلیارد ریال و پیشرفت 93 درصد از دیگر مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور در حوزه آموزشی بوده است.

وی بیان کرد: از دیگر مصوبات می‌توان به جایگزینی تمامی مدارس کانکسی با 65 درصد پیشرفت، تکمیل سالن ورزشی موسیان با 90 درصد و تکمیل هنرستان 6 کلاسه هلیلان با 76 درصد اشاره کرد.

 

شناسه خبر 72293