شناسه خبر:69975
1402/3/20 08:33:24

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: نخستین پروژه مشترک سرمایه‌گذاری شهرداری منطقه چهار در بخش املاک با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اجرا می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار همدان، علی طهماسبیان با بیان اینکه شهرداری منطقه چهار پیشرو در سرمایه‌گذاری و ایجاد ارزش‌افزوده در بخش املاک است، ابراز کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های نگهداری، جاری و عمرانی شهری و گسترش پروژه‌های عمرانی و محدودیت در تأمین منابع مورد نیاز، شهرداری‌ها می‌بایست در جهت جلوگیری از خام‌فروشی املاک با فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری، گام‌های مؤثری در تأمین کسری منابع درآمدی بردارند.
وی افزود: در راستای ایجاد ارزش‌افزوده برای املاک قابل فروش، درحال حاضر قطعه زمینی مرغوب به مساحت 500 متر مربع در معبری 35 متری در کوی فرهنگیان پس از ایجاد کاربری مناسب و در راستای سرمایه‌گذاری در جهت ساخت به فراخوان عمومی گذاشته شده است.
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با بیان اینکه پروژه مذکور با اعتباری بالغ‌بر 850 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته، گفت: اجرای موفق این سرمایه‌گذاری موجب ایجاد ارزش‌افزوده و توسعه شهری خواهد شد.
طهماسبیان تأکید کرد: این سرمایه‌گذاری که نخستین تجربه سرمایه‌گذاری در مقیاس کوچک برای این منطقه است، موجب افزایش 10 برابری ارزش ملک و منافع حاصل از آن خواهد شد و گام نخست در راستای کسب تجربه در امور سرمایه‌گذاری و عدم خام‌فروشی با استفاده از ظرفیت سازمان سرمایه‌گذاری بوده که مورد استقبال سرمایه‌گذاران محترم قرار گرفته است.
وی یادآور شد: انبوه‌سازان و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه مشارکت در سرمایه‌گذاری می‌توانند به واحد معاونت سرمایه‌گذاری منطقه چهار شهرداری واقع در میدان امامزاده عبدالله مراجعه کنند.

شناسه خبر 69975