شناسه خبر:69032
1402/2/24 00:23:24

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان رزن گفت: ظرف دو سال آینده در شهرستان رزن هیچ خانواده‌ای بدون مسکن نخواهد بود.

علی‌اصغر غفاری‌آثار به اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه کنارگذر با تخصیص 19 میلیارد تومان و اختصاص 20 میلیارد تومان برای استخر بانوان اشاره کرد و افزود: این موارد از پروژه‌هایی بوده که از محل سفر ریاست جمهوری اعتبارات آن‌ها اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرف دو سال آینده در شهرستان رزن هیچ خانواده‌ای بدون مسکن نخواهد بود، عنوان کرد: در حوزه شهر رزن، دمق و روستاهای شهرستان زمین لازم برای ساخت مسکن مهیا شده است و ظرف دو سال آینده در شهرستان رزن هیچکس بدون مسکن نخواهد بود، مگر اینکه خودش نخواهد.

فرماندار شهرستان رزن افزود: در زمینه مسکن قصد داریم به تمام نیازمندان شهرستان نیز زمین بدهیم و با این اقدام صاحب‌خانه شوند.

غفاری‌آثار در این زمینه از شناسایی تعداد 280 خانواده زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان رزن خبر داد و گفت: افرادی که امکان صاحب‌خانه شدن را ندارند و زیر پوشش این دو دستگاه حمایتی هستند، شناسایی شده‌اند.

فرماندار رزن با بیان اینکه برای خانه‌دار شدن این خانوارها بنیاد مسکن به آن‌ها تسهیلات 200 میلیون تومانی با بازپرداخت 12 ساله و با نرخ سود پنج درصد پرداخت می‌کند، اظهار کرد: علاوه‌بر آن بنیاد علوی 60 میلیون تومان و کمیته امداد نیز 80 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض می‌دهند و با چنین روندی ظرف دو سال آینده در شهرستان رزن هیچ خانواده‌ای بدون مسکن نخواهد بود.

شناسه خبر 69032