شناسه خبر:65934
1401/11/20 10:00:51

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اجرای طرح میدان گازی در بانکول، دستور داد هفته آینده کارگروهی با مسئولیت دفتر فنی استانداری وضعیت زیست محیطی بانکول را بررسی و نتیجه بررسی‌های کارشناسی را ارائه دهد.

سعید هژبری در نشست کارگروه مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز استان ایلام، امروز چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401 به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و با حضور اعضاء و نماینده سازمان‌های مردم نهاد در استانداری ایلام برگزار شد.
وی در این نشست با اشاره به اجرای طرح میدان گازی در بانکول، دستور داد هفته آینده کارگروهی با مسئولیت دفتر فنی استانداری وضعیت زیست محیطی بانکول را بررسی و نتیجه بررسی‌های کارشناسی را ارائه دهد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد به مسئولان استانی اعتماد داشته باشند، گفت: همه ما دغدغه محیط زیست داریم و حفاظت از طبیعت و هوای پاک برای ما بسیار با اهمیت است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: استان ما در حوزه نفتی یکی از استان‌های در حال توسعه است و با توجه به آلایندگی صنایع وابسته به نفت باید برای حفاظت محیط زیست و مراتع طبیعی به صورت علمی و با استفاده از تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی برنامه‌ریزی کنیم.
اجرای طرح میدان گازی در بانکول موجب واکنش فعالان زیست محیطی شده است.

شناسه خبر 65934