شناسه خبر:65839
1401/11/18 10:06:13

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: 311 میلیارد تومان اعتبار در سفر مردادماه رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم به استان همدان برای شهرستان درگزین اختصاص یافت.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز دوشنبه در ششمین روز از دهه فجر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای درگزین در شورای اداری این شهرستان، افزود: در هر روستای استان یک طرح عمرانی درحال اجرا بوده و در همه نقاط استان همچون یک کارگاه بزرگ، طرح‌هایی درحال انجام است.
وی اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، همه توان خود را برای عمران و آبادی کشور و سامان دادن به طرح‌های نیمه‌کاره به کار گرفته است.
قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: توسعه گلخانه‌های شهرستان درگزین با پیگیری مجموعه مدیریتی استان رخ داده که قابل قدردانی است.
وی ادامه داد: در طول 15 تا 20 سال گذشته حدود 220 هکتار گلخانه در استان ایجاد شده، درحالی که امسال نزدیک به 160 هکتار زمین برای تبدیل به گلخانه، تغییر کاربری داده شده است.
استاندار همدان گفت: با تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی، در ایام‌الله دهه مبارک فجر جهاد تبیین در دستور کار قرار گیرد، چراکه اقداماتی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور انجام شده، قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.
وی اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که در شهرستان درگزین انجام شده، باید گفت عزم و اراده دولت به صحنه آمده و درحال اجرایی و عملیاتی کردن طرح‌ها است.
قاسمی‌فرزاد افزود: اقداماتی که در شهرستان درگزین انجام شده، در شرایطی سخت و فشارهای زیاد علیه دولت محقق شده است.
همچنین استاندار همدان در ششمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در جریان سفر به شهرستان درگزین، پارک ملت شهر قروه درگزین را کلنگ‌زنی کرد.
پارک ملت شهر قروه درگزین به مساحت 6 هکتار و با اعتباری افزون‌بر 450 میلیارد ریال، اجرا می‌شود.

شناسه خبر 65839