شناسه خبر:65408
1401/11/6 10:05:40

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز اساسی‌ترین پاسخ به توطئه‌ها و اقدامات مذبوحانه دشمنان خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است.

در پی اقدام ضد ایرانی و خلاف قانون پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه سازمان‌های تروریستی نامیدن است، فرماندار اراک به همراه شورای اداری این شهرستان، با حضور در دفتر ستاد فرماندهی سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی ضمن محکومیت شدید این اقدام خائنانه و تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس سپاه حمایت خود از این نهاد مردمی و انقلابی را اعلام کردند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از مواضع انقلابی و ارزشمند مسئولین، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم استان خصوصاً شورای اداری شهرستان اراک اظهار داشت: حمایت‌های مردم و گروه‌های مختلف از سپاه عزم این نهاد را برای ادامه مسیر پرافتخار دوچندان خواهد کرد و سپاه پاسدار انقلاب و فدایی ملت ایران است و برای صیانت از امنیت کشور و خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
سردار محسن کریمی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خادم مردم و برهم زننده دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان است، گفت: سپاه مهمترین سد راه تهدیدات دشمن در حوزه‌های مختلف است و بدون توجه به عملیات روانی و اقدامات دشمنان برای آبادی و پیشرفت کشور شتابنده حرکت می‌کند.
وی تأکید کرد: سپاه پاسداران با تکیه بر ولایت و مکتب امامین انقلاب و پشتوانه عظیم مردمی برای ساختن ایران قوی و مستحکم شتابنده حرکت می‌کند و پاسداران در این مسیر عزم و اراده جدی دارند و لباس خدمت و شهادت را لحظه‌ای از تن به در نخواهند کرد.
کریمی خاطرنشان کرد: امروز اساسی‌ترین پاسخ به توطئه‌ها و اقدامات مذبوحانه دشمنان خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است و همه باید در دست یکدیگر در این مسیر شتابنده گام برداریم و امروز فصل درخشانی از قوی شدن در همه ابعاد شروع شده و باید با قوت ادامه‌دار باشد.
امیر هادی فرماندار اراک نیز ضمن اعلام حمایت و تقدیر ویژه از تلاش‌های گسترده سپاه برای خدمت به مردم و نظام و محکومیت اقدامات کشورهای تروریست‌پرور غربی اظهار داشت: قرار گرفتن نام فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در لیست تحریم‌ها برای بار چندم توسط غربی‌ها نشان دیگری بر مدال‌های افتخارآمیز وی افزود و برگ دیگری بر افتخارات و کارنامه درخشان این فرمانده خدوم و انقلابی اضافه کرد.
وی افزود: سپاه روح‌الله استان مرکزی افتخارات زیادی خلق کرده و امروز دشمنان وقتی از تحریم فرماندهان ارزشی سپاه نتیجه‌ای نمی‌گیرند در نهایت نهاد انقلابی سپاه را در لیست به اصطلاح خودشان تروریستی قرار می‌دهند و این حرکت‌ها قطعاً محکوم به شکست است و ملت ایران پاسخ آنها را در ایام‌الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن خواهند داد.
فرماندار اراک ادامه داد: اتحادیه مستأصل اروپا بعد از ناکامی‌ها و شکست سنگین در حمایت اردوکشی‌های خیابانی و خیانت‌های منافقین و تروریست‌ها این‌گونه اقدامات پوچ را در دستور کار گذاشتند و این اقدام از سر درماندگی و سردرگمی در برابر اقتدار ملت ایران و سپاه پاسداران است.
وی تأکید کرد: دولت در کنار سپاه برای خدمت به مردم و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند.

شناسه خبر 65408