شناسه خبر:64350
1401/10/8 09:40:37
در ادامه طرح مسجد خدمت‌محور انجام شد

حضور سرپرست فرمانداری همدان در جمع اهالی کوی جنت

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری همدان در ادامه برنامه هفتگی «مسجد محور خدمت» در مسجد قمر بنی هاشم (ع) کوی جنت حضور یافت.

در این برنامه که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء شامگاه سه شنبه انجام شد، یکی از معتمدین محله به بیان مسائل و مشکلات عمومی پرداخت و در ادامه اهالی کوی جنت سایر موارد و مشکلات خود را با سرپرست فرمانداری همدان مطرح کرد.
مسلم مخفی در جمع اهالی کوی جنت با اشاره به قدردانی امام جماعت مسجد از سرکشی و حضور ایشان گفت: حضور ما در بین مردم و در مساجد ضمن بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم با محوریت مسجد، اولاً به منظور تکریم و قدردانی از وفاداری شما نسبت به نظام و انقلاب و ثانیا جبران قصور خدمت است.
وی با اشاره به روش رئیس‌جمهور در ارتباط بی‌واسطه با مردم گفت: مدیران دولت سیزدهم برخاسته از متن مردم و دغدغه حل مشکلات را دارند.
مخفی با اشاره به اینکه حضور در بین مردم و حل مشکلات آنان دستور و تاکید صریح استاندار همدان به مدیران است گفت: دولت سیزدهم مبنای قدرت و اقتدار کشور را از مردم می‌داند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تجلی‌گاه خواست مردم و میعادگاه عاشقان آل‌الله است. این انقلاب و نظام مقدس با خون پاک شهیدان شاهدی به پیروزی رسیده، آبیاری شده و به درختی تناور تبدیل شده که در برابر طوفان‌های سهمگین آخرالزمانی مقاومت کند و پرچم قیام اباعبدالله الحسین (ع) را به دست صاحب عصر (عج) برساند.
مخفی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و احیای ارزشهای اسلامی و انقلاب یادآور شد: دشمن با یک جنگ ترکیبی از همه جهت به ما هجوم آورده و که ایجاد یاس و نا امیدی در مردم از جمله ترفندهای کنونی دشمنان نظام است.
وی در پایان با اشاره به مشکلات ذکر شده کوی جنت گفت: ضمن بازدیدی در چند روز آینده این موارد را پیگیری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم این مسائل را تا حد ممکن حل کنیم.
در ادامه این نشست تعدادی از اهالی کوی جنت ضمن دیدار با سرپرست فرمانداری همدان مسائل و مشکلات خود را در میان گذاشتند.
جابجایی دور برگردان بلوار بهشت نزدیک چهار راه بابک، جابجایی چند تیر برق از وسط کوچه، وجود انبارهای مواد غذایی در مناطق مسکونی و تردد و تخلیه بار خودروهای سنگین، عدم وجود مجتمع فرهنگی ورزشی، حضور بیشتر عوامل انتظامی، نصب پایه بنر جهت اطلاع‌رسانی و فضاسازی، سرویس‌دهی ناقص تاکسی‌ها، کمک اعتباری به مسجد، جابجایی مرکز بهداشت و مشکل دسترسی اهالی مهمترین مشکلات عمومی اهالی کوی جنت بود.
گفتنی است؛ کوی جنت همدان با حدود 9 هزار جمعیت و 2 هزار خانوار از محلات حاشیه بلوار بهشت همدان است.

شناسه خبر 64350