شناسه خبر:63509
1401/9/17 09:24:45

سپهرغرب، گروه خبر: نخستین کارگاه آموزشی ویژه فرماندهان تیم‌های سحر هفت استان غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

نخستین کارگاه آموزشی ویژه فرمانده‌هان تیم‌های سحر به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، مرکزی، کردستان و کرمانشاه در حال برگزاری است.
سیدعلی منیری، معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر در این دوره، گفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده تیم‌های سحر به صورت منسجم و آموزش دیده در تمامی شهرستان‌ها راه‌اندازی شده و در مواقع حوادث و بحران‌ها در کنار نیروهای امدادی به یاری مردم می‌آیند.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به جوانان مشتاق به مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و امدادی، افزود: تیم‌های سحر با فرا گیری آموزش‌های تخصصی کمک‌های زیادی در زمان حوادث به کودکان حادثه‌دیده انجام می‌دهند.
در اولین دوره آموزشی فرماندهان تیم‌های سحر 110 نفر از 7 استان غرب کشور حضور دارند که پس از فراگیری آموزش‌های لازم آمادگی آن را خواهند یافت تا برای مواقع بحرانی و حوادث در حوزه حمایت‌های روانی در کنار مردم آسیب دیده و کودکان فعالیت کنند.
این دوره به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از روز گذشته پانزدهم آذرماه به مدت 5 روز در مجموعه فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه در حال برگزاری است.

شناسه خبر 63509