شناسه خبر:62739
1401/8/29 00:37:05

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان رزن با اشاره به پیشرفت فیزیکی 25 درصدی استخر دانش‌آموزی رزن، گفت: استخر دانش‌آموزی رزن باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود و مدیران آموزش‌وپرورش با شهرداری (با توجه به نیاز شهرستان) در تعیین تکلیف این پروژه به تفاهم برسند.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان رزن اظهار کرد: ساخت دو زمین چمن مصنوعی مدارس در مراحل پایانی قرار دارد که تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد و برای ساخت هرکدام از این زمین‌ها بیش از 400 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به استفاده از سیستم گرمایشی استاندارد در مدارس شهرستان رزن، مطرح کرد: خوشبختانه هیچ مدرسه‌ای در شهرستان رزن دارای بخاری قدیمی یا غیر استاندارد نیست.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصوری، امام‌جمعه شهرستان رزن هم از برگزاری جلسات جهاد تبیین با حضور مربیان و کارشناسان حوزه فرهنگی در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: جلسات جهاد تبیین برای دانش‌آموزان، مربیان و اولیا با رویکرد فرهنگی هم‌اکنون درحال برگزاری است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان رزن هم با بیان اینکه 975 نفر بی‌سواد در شهرستان رزن شناسایی شده است، تصریح کرد: امسال 420 نفر در سه حوزه سوادآموزی، تحکیم و انتقال آموزش داده خواهند شد.

شناسه خبر 62739