شناسه خبر:61552
1401/7/30 09:06:48

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: مردم نوع‌دوست استان با اهدای هشت میلیارد و 816 میلیون تومان کمک‌های نقدی و جنسی خود، در جشن عاطفه‌های امسال مشارکت داشتند.

«پیمان ترکمانه» روز پنجشنبه افزود: از این میزان کمک‌های مردمی و خیرین، هفت میلیارد و 825 میلیون تومان به‌صورت جنسی و مابقی به شکل نقدی بود.
وی اضافه کرد: از مجموع کمک‌های مردم در سال جاری، 372 میلیون تومان از مدارس سطح استان جمع‌آوری و در بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت همان مدرسه‌ها نیز توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ابراز کرد: در سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور، 260 پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در استان کرمانشاه برپا شد.
ترکمانه با قدردانی از مشارکت خوب مردم نوع‌دوست استان در این اقدام خداپسندانه، اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در این جشن ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن بین 22 هزار دانش‌آموز نیازمند زیر پوشش این نهاد درحال توزیع است.
وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها هرساله با هدف کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان کم‌برخوردار و زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه علاوه‌بر این میزان کمک، 11 میلیارد تومان را نیز امسال برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد پیش‌بینی کرده است.
ترکمانه گفت: جشن عاطفه‌ها از اقدامات ارزشمندی است که هرساله با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و برخی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی با نیازمندان در عرصه آموزش دارد.
وی اضافه کرد: برگزاری این چنین جشن‌هایی، دانش‌آموزان را به کار خیر و خیرخواهی تشویق کرده و عاطفه‌ها را پرورش می‌دهد.

شناسه خبر 61552