شناسه خبر:60389
1401/6/30 09:35:37

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کردستان از مردم این خطه به‌عنوان «عاشق نظام و انقلاب» نام برد و از آنان خواست به بهانه فوت مهسا امینی، دختر جوان سقزی، اجازه تفرقه‌افکنی و آشوب را به بیگانگان ندهند.

سردار علی آزدی ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم امینی، از مردم استان کردستان خواست از برپایی هرگونه تجمع خودداری کنند تا زمینه مداخله و توطئه عوامل استکبار و ضدانقلاب فراهم نشود.
وی با بیان اینکه ابعاد حادثه تلخ درگذشت مهسا امینی با دقت در حال بررسی است، از شهروندان خواست تا در تجمعات غیرقانونی و تفرقه‌آمیز خودداری کنند.
فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه همه مسئولان نظام از این واقعه متأسف هستند، گفت: ابعاد حادثه تلخ درگذشت مهسا امینی درحال بررسی است و باید از اظهارنظرهای خلاف واقع پرهیز شود.
سردار آزادی با بیان اینکه همه مسئولان اعم از کشوری و استانی، به‌صورت حضوری و یا ارسال پیام تسلیت با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کرده‌اند، افزود: این پرونده در مراجع نظارتی و قضایی تحت رسیدگی است و بنا بر دستور رئیس جمهور و همچنین رییس قوه قضائیه در کمال انصاف و عدالت رسیدگی می‌شود.
وی تأکید کرد: مردم در جوی آرام تسلیت خود را مطرح و به هیچ عنوان در تجمعاتی که موجب موج‌سواری و تفرقه‌افکنی دشمنان شود، شرکت نکنند.
وی در پایان اظهار کرد: مردم کردستان، بیدار و مدافع جمهوری اسلامی هستند چرا که نظام را مدافع محرومان می‌دانند.

شناسه خبر 60389