شناسه خبر:60276
1401/6/28 09:28:39

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، از راهیابی سه نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری خبر داد و گفت: راه‌یافتگان به مرحله کشوری 12-15 مهرماه در شیراز به رقابت خواهند پرداخت.

کامل گلباغی در جمع اصحاب رسانه در فضای مجازی اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان از سری جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور هرساله با هدف شناسایی استعدادهای برتر قرآنی و فراهم نمودن زمینه رقابت و معرفی برترین‌ها به جامعه قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره قرانی مدهامتان در شیراز عنوان کرد: فواد مولودی از کانون مجمع قرآن سنندج در رشته قرائت تحقیق، عباس رستمی در رشته‌های اذان و حمیدرضا قربانی در رشته قرائت ترتیل هر دو از کانون امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) شهرستان قروه به مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان راه یافتند.

وی با بیان اینکه مرحله پایانی این دوره از مسابقات قرآنی از 12 تا 15 مهرماه به میزبانی استان فارس برگزاری می‌شود، یادآوری کرد: مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در بخش برادران مسابقات در رشته قرائت تقلیدی و تحقیق، اذان، ترتیل و حفظ کل برگزار خواهد شد و خواهران نیز در رشته‌های حفظ کل، قرائت و ترتیل به رقابت می‌پردازند.

شناسه خبر 60276