شناسه خبر:59888
1401/6/19 09:26:55

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار اراک گفت: مشکلات منطقه کوی کوثر اراک تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود و در این راستا کم‌کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

«امیر هادی» روز پنجشنبه در حاشیه نشست با جمعی از ساکنان کوی کوثر اراک افزود: مسئولان باید خود را مسئول و خدمت‌گزار مردم بدانند و از هیچ مسئول و مدیری بهانه‌تراشی برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت و حل مشکلات مردم پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: بارها در نشست‌های مختلف اعلام شده که فعل نتوانستن فعل قابل پذیرش از سوی هیچ مسئولی نیست؛ چراکه امروز در دولت سیزدهم اولویت نخست برای مسئولان، کار جهادی و حل مشکلات مردم است.

فرماندار اراک ادامه داد: بنابراین پیگیری تا حصول نتیجه و درنهایت مشکلات مردمی باید سرلوحه کار تمام اعضای شورای اداری در شهرستان اراک باشد و مسائل مهمی که با زندگی مردم شهر اراک سروکار دارد، در اولویت کاری قرار گیرد و نظارت بر پیگیری و حل دغدغه مردم به‌عنوان یک موضوع اساسی کاری، با جدیت دنبال می‌شود.

هادی بیان کرد: مطالبه و دغدغه ساکنان کوی کوثر اراک که سال‌های سال بدون هیچ اقدامی مغفول مانده، یک انتظار به‌حق است و نباید مدیران متولی در این بخش خود را مبرا از دغدغه مردم بدانند و ضرورت دارد تا شهرداری و بنیاد مسکن درباره انتظارات مردم این منطقه حساسیت ویژه داشته باشند.

وی گفت: براساس تصمیم گرفته‌شده، در طول هفته پیش رو در نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌های دخیل در موضوع کوی کوثر، مسائل اصلی برای تحویل منطقه به مدیریت شهری و احصای مشکلات که باید توسط بنیاد مسکن برطرف شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد تا زمینه اقدامات بعدی در این منطقه فراهم شود.

فرماندار اراک افزود: پس از آن، در نشستی موضوع حل مشکلات منطقه با واگذاری به مدیریت شهری و شهرداری اراک با جدیت پیگیری می‌شود.

هادی تأکید کرد: منطقه کوی کوثر اراک با بیش از دو هزار سکنه نیازمند توجه ویژه و پیگیری جدی مسائل است و مسئولان بدانند هر فردی که در این کشور مسئولیتی برعهده گرفته، موظف به خدمت‌گزاری و حل دغدغه مردم بوده و این فلسفه اصلی و وجودی مسئولیت در کشور است.

شناسه خبر 59888