شناسه خبر:58361
1401/5/10 08:33:04
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه:

تعاونی‌های متخلف در حوزه مسکن تعیین تکلیف شوند

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست هرچه سریع‌تر تعاونی‌های متخلف در حوزه مسکن را تعیین تکلیف و با افراد خاطی طبق قانون برخورد کند.

«منوچهر فخری» شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان در استانداری افزود: رئیس‌جمهور در سفر به کرمانشاه تأکید کرد تمام زمین‌های ادارات که قابلیت واگذاری در طرح جهش مسکن را دارند، باید در اختیار این طرح قرار گیرد.

وی یادآور شد: این زمین‌ها متعلق به دولت است و باید در راستای حل مشکلات مسکن مردم و براساس قانون، در اختیار این طرح قرار گیرد.

فخری عنوان کرد: متأسفانه برخی دستگاه‌های اداری از واگذاری این زمین‌ها امتناع می‌کنند که در نشست‌های بعدی شورای مسکن با این تخلفات برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: تعاونی‌های مسکن در استان برای حل مشکل مردم به‌وجود آمده‌اند، اما متأسفانه برخی از آن‌ها نه‌تنها مشکل مردم را حل نکرده‌اند، بلکه برای دستگاه‌های اجرایی هم مشکلاتی را پدید آورده‌اند و شاهد مراجعه مداوم اعضای این تعاونی‌ها به استانداری هستیم.

فخری خطاب به مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخشی از مشکلات این تعاونی‌ها به عدم نظارت کافی دستگاه‌های اجرایی بازمی‌گردد و اداره تعاون باید در این زمینه به وظیفه نظارتی خود عمل کند.

وی با اشاره به عملکرد نامناسب برخی تعاونی‌های مسکن در شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: برخی تعاونی‌ها با عملکرد نامطلوبشان دغدغه‌‌های جدی برای بسیاری از شهروندان پدید آورده‌اند که باید در چهارچوب قانون با آن‌ها برخورد قاطع شود.

شناسه خبر 58361