شناسه خبر:58229
1401/5/6 09:04:54

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به همدان در محل برگزاری دیدار مردمی آیت‌الله رییسی محدودیت‌های ویژه ترافیکی در برخی از معابر درون‌شهری همدان اعمال می‌شود.

سرهنگ فرخ جمالی روز چهارشنبه اظهار کرد: محدودیت تردد وسایط نقلیه از ساعت هشت صبح تا پایان برگزاری مراسم و دیدار مردمی رئیس‌جمهوری در سالن ورزشی 6 هزار نفری شهید سلیمانی (انقلاب) از میدان عاشورا به سمت خیابان 15 شهریور و بلوار خوزستان اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در بلوار آیت‌الله رفسنجانی از مقابل ایران‌خودرو و مجاور مرکز توان‌بخشی محدودیت تردد اعمال می‌شود و خودروها ملزم به خروج از سمت خیابان پلیس به سمت بلوار امام خمینی (ره) هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از شهروندان خواست به‌منظور حضور در سالن انقلاب و استقبال از رئیس‌جمهور از خودروهای شخصی استفاده نکنند چراکه مکانی برای پارک وسیله نقلیه پیش‌بینی نشده است.

جمالی خاطرنشان کرد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از پارک وسیله نقلیه در مقابل و خیابان‌های مجاور استانداری همدان جلوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: ورود و تردد انواع کامیون در سطح شهر همدان روز پنجشنبه ششم مردادماه ممنوع است؛ همچنین درصورت ورود موتورسیکلت‌ها به محدوده طرح، پلیس موتورسیکلت را توقیف و راهی پارکینگ می‌کند.

آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور در سی‌امین سفر استانی دولت روز پنجشنبه 6 مردادماه جاری به دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان سفر می‌کند.

دیدار عمومی با مردم شهرستان‌های کبودراهنگ و همدان، بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌ها، دیدار با نخبگان، شورای اداری استان، بازدید سرزده و درنهایت نشست خبری ازجمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر به استان همدان است.

همچنین براساس برنامه‌ریزی‌ها، وزیر کشور در شهر همدان، وزیر جهاد کشاورزی در ملایر، وزیر آموزش‌وپرورش در نهاوند، وزیر علوم در اسدآباد، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در تویسرکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کبودراهنگ، رئیس سازمان محیط‌زیست در شهرستان بهار، وزیر ورزش و جوانان در فامنین و وزیر بهداشت نیز در شهرستان‌های رزن و درگزین حضور یافته و علاوه‌بر دیدار مستقیم با مردم و بازدید از طرح‌ها و بررسی مشکلات و مسائل، نتیجه کار را برای جمع‌بندی و تصمیم‌گیری در جلسه شورای اداری استان همدان با حضور رئیس‌جمهور، بیان می‌کنند.

شناسه خبر 58229