شناسه خبر:57303
1401/4/12 08:29:25

سپهرغرب، گروه خبر: بخشدار گیان بر لزوم توسعه زیرساخت‌های سراب گیان همچون پارکینگ و سامان‌دهی ورودی و خروجی تأکید کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های سراب گیان در دستور کار است.

علی خزایی گفت: در روز جمعه 10 تیرماه از ساعت هشت تا 14 در سراب گیان حدود 850 خودروی غیر بومی گردشگر و بومی شهر گیان حضور داشته‌اند و از طبیعت زیبای این مکان خدادادی استفاده کردند.

وی با بیان اینکه طی بازدیدی که با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و امام‌جمعه شهر گیان داشتیم موضوعاتی چون تأمین امنیت پایدار در سراب‌ها و همچنین سلامت مردم مد نظر قرار گرفت، اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب به اهالی شهر گیان و روستاهای اطراف باید مورد توجه کارکنان و مسئولین بخش قرار گیرد.

بخشدار گیان خواستار پیگیری جدی و رفع مشکلات و محدودیت‌های موجود در این منطقه شد و افزود: با توجه به اینکه سراب گیان یکی از مزیت‌های گردشگری شهرستان نهاوند محسوب می‌شود، باید اقدامات لازم در راستای رفاه حال گردشگران انجام شود.

این مقام مسئول در ادامه صحبت‌های خود بر لزوم توسعه زیرساخت‌های سراب گیان همچون پارکینگ و همچنین سامان‌دهی ورودی و خروجی تأکید کرد و گفت: این موارد در دستور کار مجموعه فرمانداری شهرستان قرار دارد.

خزایی ادامه داد: در بحث فرهنگی نیز کارها و اقدامات خوبی صورت گرفته، به‌نوعی که در کل ایام هفته روحانیون در سراب مستقر و همه‌روزه نماز جماعت و برنامه‌های فرهنگی دیگری در این منطقه برگزار می‌شوند.

بخشدار گیان اظهار کرد: با ورود نیروی انتظامی و سپاه در سراب بحث امنیت صددرصد تأمین شده و زیرساخت‌های زیادی درحال اجرا است.

این مقام مسئول در پاسخ به وضعیت آنتن‌دهی این محدوده نیز گفت: آنتن‌دهی موبایل و بحث اینترنت به‌صورت کاملاً صددرصدی پوشش داده شده و در این زمینه دیگر مشکلی در این محدوده وجود ندارد.

شناسه خبر 57303