شناسه خبر:51485
1400/11/3 09:22:47

سپهرغرب، گروه خبر: معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی همدان از حضور مشترک همدان به‌علاوه چهار استان غربی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

علی خاکسار اظهار کرد: طی جلسه‌ای که پنج استان غرب کشور در کرمانشاه داشتند، تصمیم بر این شد که در راستای توسعه گردشگری غرب کشور برنامه‌هایی داشته باشیم که نخستین مورد حضور مشترک در نمایشگاه گردشگری بود.

وی ادامه داد: پس از پیگیری این برنامه یک غرفه 600 متری در نمایشگاه به پنج استان غربی اختصاص یافت تا به‌صورت یکپارچه در نمایشگاه مستقر شوند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه در این نمایشگاه همه موارد مشترک است، افزود: آژانس‌‌های مسافرتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، راهنمایان گردشگری همه به‌صورت مشترک کانتر خواهند داشتند.

وی با بیان اینکه 12 غرفه به‌منظور استقرار برندهای جهانی هر استان طراحی شده است، گفت: چند تلویزیون بزرگ نیز برای پخش کلیپ‌ها و تیزرهای تبلیغاتی نصب شده است.

خاکسار از اختصاص چند جایگاه VIP برای برگزاری نشست‌ها خبر داد و عنوان کرد: در فواصل مختلف این نشست‌ها با حضور استانداران پنج استان، تورگردانان، راهنمایان گردشگری و غیره برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال پیش‌بینی تور خبرنگاران گردشگری و راهنمایان گردشگری را برای نمایشگاه داریم، افزود: بستر لازم برای اجرای ورک‌شاپ صنایع‌ دستی مانند سفال نیز فراهم شده است.

شناسه خبر 51485