شناسه خبر:51223
1400/10/27 10:33:02
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در نهاوند:

موفقیت کمیته امداد مبتنی بر مشارکت‌های مردمی است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: موفقیت کمیته امداد در رسیدگی به محرومین مبتنی بر مشارکت‌های مردمی است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده در جمع نمازگزاران جمعه نهاوند با هدف آگاه‌سازی جامعه از فعالیت‌های کمیته امداد و ترغیب و تشویق نیکوکاران برای مشارکت در امر نیکوکاری، به سخنرانی پرداخت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، به تهیه و اهدای 73 سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان نهاوند و فیروزان اشاره کرد و از حضور و حمایت امام‌جمعه نهاوند، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و خیرین شهرستان که در امر تهیه جهیزیه نوعروسان با هزینه‌ای بالغ‌بر دو میلیارد تومان مساعدت کردند، تشکر کرد و یادآور شد: موفقیت کمیته امداد در رسیدگی به محرومین مبتنی بر مشارکت‌های مردمی است.

وی به افزایش تعداد خانواده‌های تحت حمایت نسبت به سال‌های گذشته به‌علت شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی پیش‌آمده در جامعه اشاره کرد و افزود: با ایجاد مراکز نیکوکاری در محل و شهرستان، رسیدگی به محرومین آسان‌تر می‌شود.

شیخی‌زاده از مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان همدان تقاضا کرد که براساس حس انسان‌دوستی خود از یاد محرومین غافل نباشند.

وی اظهار کرد: شفاف‌سازی از شعارهای کمیته امداد بوده و این نهاد مقدس با نگاه عمیق حضرت امام (ره) با هدف شناسایی و دستگیری از نیازمندان ضمن حفظ کرامت و شأن انسانی آنان شکل گرفت.

شیخی‌زاده در پایان از همت بلند انسان‌های بزرگی که در این امور خیر قدم برمی‌دارند تشکر و از آحاد مردم تقاضا کرد که با همبستگی و شرکت همه‌جانبه در امور خیریه و نیکوکاری، بتوانند از افراد نیازمند حمایت کنند و سنت حسنه کمک به هم‌نوع را گسترش دهند.

شناسه خبر 51223