شناسه خبر:47560
1400/8/6 09:50:42

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن 28 هزار و 600 سهمیه برای استان در نظر گرفته شده است، گفت: تاکنون 17 هزار و 53 نفر در این طرح ثبت نام کردند.

احمد کرمی روز چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانس معاونان امور عمرانی سراسر کشور که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ضمن ارائه گزارش کاملی از آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت: تاکنون 17 هزار و 53 نفر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده اند که این تعداد سه هزار و 831 نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی با تشریح وضعیت پروژه‌های عمرانی استان افزود: با پیگیری‌های قبلی با وزیر کشور و معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اعتباری افزون بر 640 میلیارد ریال از محل کمک‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برای خرید قیر به شهرداریهای استان اختصاص یافت.

معاون استاندار ایلام خواستار کمک به شهرداریها و دهیاریهای استان شد و تاکید کرد: تخصیص 100 درصدی اعتبارات ماده (23)جرائم رانندگی به استان برای تکمیل طرح‌ها باید اعمال شود.

کرمی ادامه داد: تخصیص اعتبارات از محل ماده 58 بمنظور ساماندهی پسماند شهرها، اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی در شهرداریهای جدید التاسیس ضروری است که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد: توجه به نوسازی ناوگان خدمات شهری شهرداری‌ها با توجه به فرسودگی ناوگان شهری باید در دستور کار قرار گیرد.

شناسه خبر 47560