شناسه خبر:41113
1400/3/4 09:22:30
برگزاری بیست‌ویکمین نشست انجمن مجازی شعر نوجوان کانون استان همدان؛

شاعران نوجوان دایره لغات خود را گسترش دهند

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده انجمن ادبی شعر نوجوان کانون استان همدان ضمن ارائه توضیح در بحث فرم شعر، به‌روز بودن و دوری از تکلف، کهنگی زبان را از مهم‌ترین مؤلفه‌های شعر امروز دانست و افزود: شاعران نوجوان امروز باید دایره لغات خود را گسترش بدهند، به‌طوری که با تلفیق تخیل، به زیور اندیشه دست یابند و بتوانند فکر خلاق خود را پرورش دهند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، انجمن مجازی شعر نوجوان کانون استان همدان بیست‌ویکمین نشست خود را با حضور مسلم محمدی‌سیاحتگر، شاعر، مربی و نماینده انجمن ادبی شعر کانون استان روز شنبه یکم خردادماه برگزار کرد.

نماینده انجمن ادبی شعر نوجوان کانون استان همدان ضمن ارائه توضیح در بحث فرم شعر، به‌روز بودن و دوری از تکلف، کهنگی زبان را از مهم‌ترین مؤلفه‌های شعر امروز دانست و افزود: شاعران نوجوان امروز باید دایره لغات خود را گسترش بدهند، به‌طوری که با تلفیق تخیل، به زیور اندیشه دست یابند و بتوانند فکر خلاق خود را پرورش دهند.

در ادامه این نشست 6 اثر شعری از شاعران نوجوان مورد نقد و بررسی قرار گرفت و دیگر مربیان و اعضای انجمن پیرامون اشعار مورد نظر گفت‌وگو کردند.

گفتنی است، این نشست ادبی با حضور 39 نفر از کارشناسان، مربیان و اعضای انجمن در فضای مجازی به مدت 120 دقیقه برگزار شد.

شناسه خبر 41113