شناسه خبر:31797
1399/8/24 13:43:57

همواره از خدمات شهری به‎عنوان یکی از ابزارهای مهم در مدیریت شهری یاد شده که باعث تداوم و حیات یک شهر می‌شود و بدون آن زندگی شهروندان از فعالیت باز می‌ماند؛ خدمات شهری شامل طیف وسیعی از انواع خدمات در شهر بوده که معاونت خدمات شهری عهده‎دار این وظایف است. طی نظرسنجی‌های به‎عمل‎آمده شهروندان همدانی حداکثر رضایت را از خدمات شهری منطقه یک در ماه‌های گذشته داشته‎اند، به همین دلیل مصاحبه‎ای را با پیمان صادقی، معاون خدمات شهری این منطقه ترتیب دادیم که باهم می‌خوانیم:

معاون خدمات شهری منطقه یک با بیان اینکه یکی از مهم‎ترین وظایف ذاتی شهرداری‌ها ارائه خدمات مناسب به اقشار مختلف شهروندان است، گفت: عملکرد مناسب خدمات شهری باعث جلب رضایت هرچه بیشتر شهروندان خواهد شد.

پیمان صادقی ادامه داد: اقداماتی در معاونت خدمات شهری طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود که از اهم آن‌ها می‌توان به رُفت‌وروب معابر، جمع‌آوری زباله‌ها از سطح منطقه، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، برف‌روبی، تجهیز و رسیدگی به سطل‌های زباله و غیره اشاره کرد.

وی افزود: در اولویت قرار دادن نیازهای شهروندان و همچنین افزایش راه‌های ارتباطی با همشهریان از طریق سامانه 137 و سامانه پیامکی سبب شده است تا رضایت حداکثری را در معاونت خدمات شهری منطقه یک شاهد باشیم.

این مقام مسئول گفت: تمامی اقدامات لازم برای فصول پُربارش باران و برف نیز صورت پذیرفته است و با آمادگی کامل کارکنان و ماشین‎آلات آماده خدمت‎رسانی به همشهریان عزیز هستیم.

شناسه خبر 31797