شناسه خبر:14197
1398/9/6 09:17:54

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه جمع‌آوری اطلاعات نرم‌افزار «اطلاعات شهدای روحانی» چهار سال و ساخت آن یک سال زمان برد گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال برای نخستین بار در کشور این نرم‌افزار را به بازار ارائه دهیم.

حجت‌الاسلام علی حسنی روز گذشته در مراسم رونمایی از نخستین «نرم‌افزار اطلاعات شهدای روحانی و ایثارگر ویژه سیستم‌های اندروید» اظهار کرد: این نرم‌افزار به همت بسیج طلاب و روحانیون سپاه همدان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری اطلاعات نرم‌افزار «اطلاعات شهدای روحانی» چهار سال و ساخت آن یک سال زمان برد تصریح کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال برای نخستین بار در کشور این نرم‌افزار را به بازار ارائه دهیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت گفت: مردم بار دیگر بصیرت و همراهی خود نسبت به انقلاب را نشان دادند، البته مسئولان نیز باید با تدبیر عمل می‌کردند که آشوبگران از مطالبه به حق مردم سوء استفاده نکنند.

وی تأکید کرد: بسیج چهل سال است که به مردم در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج تنها می‌تواند گوشه‌ای از این خدمات را نشان دهد.

حسنی با اشاره به اقدامات بسیج طلاب و روحانیون سپاه همدان خاطرنشان کرد: این مجموعه اهدافی مانند ساماندهی و سازمان‌دهی نیروها، شناسایی فرصت و تهدیدات در حوزه‌ها، برنامه‌ریزی هدفمند برای ارتقای روحیه و بینش طلاب مطابق با نظر رهبری را دنبال می‌کند.

وی تشکیل هیئت عالی اندیشه‌ورزان روحانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی هدفمند در عرصه‌های مختلف، آموزش هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین را از دیگر فعالیت‌های این قشر دانست.

مسوول بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: برگزاری برنامه در مناسبت‌های مذهبی، برپایی یادواره‌های شهدا، معرفی شهید شاخص قشر، کرسی‌های آزاداندیشی، مسابقات مقاله‌نویسی، تشکیل هسته‌های علمی، اردوهای راهیان نور اردوهای جهادی و امدادرسانی به مردم هنگام وقوع بلایای طبیعی از دیگر اقدامات مهم این قشر است.

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر طلاب به حلقه‌های صالحین، موضوع راهیان نور و حضور فعال در این برنامه شد و تأکید کرد: اقدامات بسیج طلاب و روحانی سپاه همدان در کشور کم‌نظیر است.

حسنی بیان کرد: به‌زودی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان طرح «نگارش تاریخی شفاهی و بیان نقش شهدای روحانی و ایثارگر استان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» آغاز می‌شود.

شناسه خبر 14197