شناسه خبر:81120
1403/1/21 00:59:55

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: دو میلیون و 151 هزار و 705 تن کالا طی سال گذشته از طریق ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای این استان جابه‌جا شده است.

سید زاهدین چشمه‌خاور صبح دوشنبه 20 فروردین ماه گفت: دو میلیون و 151 هزار و 705 تن کالا طی سال گذشته به کشور عراق صادر شد.

وی افزود: این میزان حمل کالا توسط 138 هزار و 239 هزار سرویس (بارنامه) جابه‌جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: این میزان جابه‌جایی کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ تناژ یک درصد و صدور بارنامه 1‌.5 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

چشمه‌خاور عنوان کرد: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده است.

وی بیان کرد: سالانه بیش از 98 درصد جابه‌جایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل‌ونقل جاده‌ای صورت می‌گیرد، این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.

وی اضافه کرد: همچنین روزانه و در بازه‌های زمانی متفاوت، گشت‌های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات را رصد می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

چشمه‌خاور تأکید کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی 1000141 و یا تلفن گویای 141 شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام منعکس کنند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 81120