شناسه خبر:81008
1403/1/19 01:48:52

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام گفت: بیمارستان رازی به‌عنوان بزرگترین بیمارستان استان و یکی از بیمارستان‌های مجهز غرب کشور است که حجم مراجعات به آن بالا است.

هدایت حیدری‌زاده ضمن دیدار با کارکنان از بخش‌های مختلف بیمارستان رازی بازدید کرد و در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعان قرار گرفت و در این زمینه، گفت: بیمارستان رازی به‌عنوان بزرگترین بیمارستان استان و یکی از بیمارستان‌های مجهز غرب کشور است که حجم مراجعات به آن بالا است و خوشبختانه در بازدید امروز، رضایت مردم در خصوص نحوه ارائه خدمات درمانی مطلوب بود.

وی در بازدید از برخی از بخش‌های بیمارستان ضمن تأکید بر افتتاح آن‌ها، افزود: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی اخیر و ادامه گزینش پذیرفته‌شدگان، پیش‌بینی می‌کنیم از خردادماه شاهد آغاز به کارگیری پرسنل جدید در این بیمارستان باشیم و همزمان با آن، بخش‌های جدید راه‌اندازی خواهند شد.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام، ادامه داد: برنامه حضور متخصصان در بیمارستان مطلوب ارزیابی می‌شود و تعداد متخصصان در این بیمارستان باید افزایش یابد و به نیازهای مراجعین پاسخ داده شود.

حیدری‌زاده در بازدید از بخش‌های ICU و CCU بیمارستان رازی از کارکنان شاغل در این بخش‌ها خواست با توجه به حساسیت مراقبت‌های ویژه از بیماران بستری در این بخش‌ها، همراهان بیماران را در جریان خدمات ارائه شده قرار دهند تا در جریان ویزیت پزشکان و متخصصان قرار گیرند.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی مراکز درمانی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در طرح «سلامت نوروزی» شاهد حضور بیش از 85 هزار نفر از مسافران نوروزی در بیمارستان‌ها بودیم و خوشبختانه هیچ مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشت و از این بابت از کلیه کارکنان دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام تقدیر می‌کنیم که همچون گذشته برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ سلامت استان رقم زدند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 81008