شناسه خبر:80961
1403/1/16 17:21:15

فرماندار شهرستان رزن گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان جذب به‌موقع اعتبارات سال 1402 را از استان پیگیری کنند.

علی‌اصغر غفاری‌آثار پنجشنبه 16 فروردین‌ماه در نخستین شورای اداری شهرستان رزن اظهار کرد: خوشبختانه در بحث تخصیص اعتبارات اقدامات خوبی صورت گرفته که لازم است مدیران با تدابیر و پیگیری‌های ویژه، سهم شهرستان از این اعتبارات را از استان پیگیری و دریافت کنند.

وی ضمن قدردانی از همه دستگاه‌های خدمات‌رسان که در تعطیلات نوروز برای خدمت به مردم تلاش کردند، افزود: از مجموعه‌های بهداشت و درمان، پلیس امنیت و راهور، راهداری، تعاون روستایی، جهاد کشاورزی، صمت و هلال‌احمر اقدامات خوبی را در تعطیلات نوروز شاهد بودیم.

غفاری‌آثار با بیان اینکه خوشبختانه امسال در تعطیلات نوروز حتی یک مورد سرقت هم در سطح شهرستان رزن نداشتیم، خاطرنشان کرد: مردم در سالیان گذشته در بحث بازار با مشکلاتی مواجه بودند، اما امسال با تدابیر و تلاش دستگاه‌های مرتبط با بازار در تأمین اقلام اساسی و ضروری، مردم هیچ‌گونه مشکلی نداشتند که این امر حاصل تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط بوده است.

وی ادامه داد: همراهی و همکاری رئیس دادگستری شهرستان رزن و همچنین دادستان شهرستان موجب شده است تا در سطح شهرستان مشکل خاصی را شاهد نباشیم.

غفاری‌آثار بیان کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید با مشارکت مردم، شهرستان رزن باید در سال پیش‌ رو بتواند سرآمد باشد.

وی خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی توجه داشته باشند اگر امسال ارباب رجوعی از اداره‌ای به فرمانداری مراجعه کند، حتماً در ارزیابی آن‌ها تجدید نظر خواهد شد؛ پس نیاز است مشکلات مردم را در همان اداره خود حل کنید که به فرمانداری مراجعه نداشته باشند.

غفاری‌آثار همچنین خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی ابراز کرد: مدیرانی با برنامه، خطرپذیر، جسور، توانمند و تحول‌گرا باشید تا اثرات خدمات شما برای مردم سودمند و اثربخش باشد.

وی با تأکید بر اینکه مشکل روستاهای اوقافی شهرستان در اسرع وقت باید حل‌وفصل شود، افزود: در سال گذشته اتفاقات خوبی رقم خورد که یکی از این اتفاقات برگزاری انتخاباتی سالم، مقتدر، شفاف و کم‌هزینه و البته با مشارکت وصف‌ناپذیر مردم بود.

غفاری‌آثار ادامه داد: مردم شریف و با عظمت ایران اسلامی و به‌ویژه شهرستان رزن با وجود تمام مشکلات اقتصادی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و دشمنان را دچار یأس و ناامیدی کردند.

وی ضمن قدردانی از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، از آن‌ها خواست تا سال جدید را با همت و تلاش بیشتر برای خدمت به مردم شروع کرده و از هیچ فرصتی دریغ نکنند.

وی بیان کرد: از مدیران مخابرات، آب و فاضلاب و اوقاف درخواست داریم تا با برنامه و جدیت برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 80961