شناسه خبر:79164
1402/11/15 10:43:59

سپهرغرب، گروه سیاسی: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید در کشور مسایل و مشکلات مردم به درستی شناسایی و راه حل دقیق برای حل آنان ارائه‌ شود و این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد و خود این موضوع عامل مهمی برای پر رنگ شدن حضور و مشارکت حداکثری مردم خواهد بود.

علی بابایی کارنامی با اشاره به تلاش دشمنان در مورد کمرنگ شدن مشارکت مردم در انتخابات، گفت: اتفاقاً دشمنان خوب متوجه شدند کجا را نشانه گیری کنند و‌ طوری رفتار می‌کنند که فاصله بین مردم و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند و از هیچ تلاش شبانه‌روزی نیز دریغ نمی‌کنند اما باید بدانند که مثل همیشه مایوس خواهند شد.
وی افزود: باید در کشور مسایل و مشکلات مردم به درستی شناسایی و راه حل دقیق برای حل آنان ارائه‌ شود و این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد و خود این موضوع عامل مهمی برای پر رنگ شدن حضور و مشارکت حداکثری مردم خواهد بود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از صحنه‌های تجلی مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران مشارکت حداکثری در انتخابات است که همیشه با دست یاری، همدلی و همراهی که با متولیان این امر مهم آینده‌ساز کشور دادند و اتحاد خود را به دنیا نشان دادند.
بابایی تصریح کرد: عملکرد مجلس یازدهم به دور از فضا سازی رسانه‌ای به طور واقع بینانه باید مورد بررسی قرار گیرد و با عملکرد مجالس گذشته مقایسه شود، همین این موضوع یک عامل جدی در افزایش انتخابات خواهد بود و این مجلس با رویکرد مسئله‌محوری، داشتن نکات کلیدی برای حل مشکلات مردم روی کار خواهد آمد.
وی با اشاره به مشارکت حداکثری، خاطرنشان کرد: همه ما نظام و کشور اسلامی خود را دوست داریم و تلاش همگی ما برای پیشرفت و آبادانی کشور است.

شناسه خبر 79164