شناسه خبر:78845
1402/11/8 09:58:03

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از ارتقای رتبه این اداره کل از سه به درجه دو کشوری خبر داد.

به گزارش سپهرغرب، علی‌اصغر دریایی از ارتقای رتبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از سه به درجه دو کشوری خبر داد و با قدردانی از تدبیر به‌جای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تکریم و ارتقای جایگاه رده استانی این وزارتخانه در استان اظهار کرد: این اقدام ثمره همت و کار مضاعف در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه بود که مایه خوشحالی اهالی این عرصه شد.وی افزود: یقیناً این موفقیت جدا از ارتقا درجه، انگیزه و زمینه خدمت بیشتر به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه؛ هنرمندان، نویسندگان، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان را فراهم خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: علاوه‌بر اینها؛ کسب این موفقیت برکات زیادی را در حوزه جذب اعتبارات و حمایت‌های ملی و استانی به‌دنبال داشته و قطعاً رفتار جهادی کارکنان مجموعه و پیگیری‌های این خدمتگزار مردم موجب چنین توفیقی برای خادمی مضاعف به مردم وفادار کردستان شده است.

دریایی رمز موفقیت در خدمات فرهنگی و هنری را در مدیریت جهادی مراکز و مجامع فرهنگی از یکسو و هدایت و نظارت عادلانه متولیان امر از سوی دیگر دانست و خاطرنشان کرد: رضایت مردم و پای کار آمدنشان در کسوت خلق آثار بدیع فرهنگی و هنری موجب تعالی بیش از پیش خدمت با رویکردی جهادی و تأثیرگذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: پس از 605 روز از مسئولیت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با صرف بیش از سه هزار ساعت فعالیت فرهنگی هنری و پیگیری مطالبات، حق کردستان فرهنگی را در بسط ساختار اداری و افزایش اعتبارات حاصل از این ارتقا درجه، مسجل و امیدواریم این جایگاه روز به‌روز ارتقا یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان یادآور شد: هدف و اولویت‌مان اجرای برنامه‌ها و اعتلای فرهنگی به‌صورت یکسان در تمام نقط استان است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد همانطور که در نقطه به نقطه کردستان حتی روستاها برنامه‌های متنوع برگزار شده و یا تدارک دیده شده است.

شناسه خبر 78845