شناسه خبر:78541
1402/10/28 11:21:45

سرپرست معاونت خدمات شهری اراک گفت: شهرداری به دنبال ساماندهی و جانمایی درست و اصولی محل برگزاری روزبازارها است و تعطیلی در کار نیست.

« حمید حیدری» روز چهارشنبه افزود: شهرداری متولی برگزاری روز بازارها نیست، اما در راستای رسیدگی به نارضایتی عمومی و درخواست‌های شهروندان پیرامون محل‌های فعلی برگزاری این بازارها که با مسایل و مشکلاتی مانند عدم نظارت و رعایت مباحث بهداشتی، اجتماعی، اقتصادی و ترافیکی همراه است، لذا بر اساس قانون که 2 هدف مهم حمایت از تولید داخلی، صنایع دستی، محصولات خانگی و کشاورزی و کمک به رفع سد معبر و فروشندگان کم سرمایه در بازارروزها تعریف شده، ساماندهی و جانمایی درست و اصولی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: شهرداری اراک با هدف تعامل با شهروندان و کسب رضایت مردم از خدماتی که به واسطه برگزاری این روز بازارها ارایه می‌شود، با جانمایی درست و اصولی‌تر و دسترسی بهتر محل‌های جدید، ساماندهی روز بازارها را دنبال می‌کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک افزود: باید یک ساختار درست و اصولی برای فعالیت روز بازارها تعریف شود به صورتیکه فعالیت این مراکز باعث رضایتمندی شهروندان باشد، نه اینکه به یک معضل شهری تبدیل شود.

حیدری گفت: تلاش است تا روز بازارهای جدید در محل‌هایی با امکانات بهداشتی مناسب و با نظارت دقیق و جدی به ویژه روی قیمت‌ها، برگزار شوند.

 

 

شناسه خبر 78541