شناسه خبر:78302
1402/10/23 10:11:26
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

هر رأی مانند شلیک موشک به‌ سوی اردوگاه دشمن است

سپهرغرب-گروه خبر:نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: هر رأی مانند شلیک موشک به‌ سوی اردوگاه دشمن است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در دیدار با جمعی از عشایر بسیجی، شرایط امروز کشور را یکی از حساس‌ترین شرایط تاریخ خواند و اظهار کرد: تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردمی که با عقیده به اسلام و مشارکت در همه صحنه‌ها در این کشور زندگی می‌کنند با سایر کشورهای دنیا در این است که به‌ برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دو محور نقش مردم و نقش دین در اداره جامعه، اساس کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکا برنامه دارد که دنیا را به‌طور کلی با مدیریتی که به‌ دست خودش باشد اداره کند، افزود: دشمنان از سال‌ها پیش با تبلیغات گسترده در ماهواره‌، رسانه‌ها و به‌ویژه فضای مجازی، صرفاً برای القای این مطلب تلاش می‌کنند که فقط نظام سرمایه‌داری در غرب می‌تواند دنیا را اداره کند و پایان کار جهان هم به حاکمیت مطلق همین نظام سرمایه‌داری ختم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی و ملت شریف و سربلند ایران اسلامی مسئولیت بزرگی را در این عالم عهده‌دار شده‌اند و پرچمی را برافراشته‌اند که پرچم عزت، استقلال، خداجویی، توحید و پرچم پیشرفت و سربلندی است؛ به همین جهت ملت شریف ما در جهان الگو شد.

حجت‌الاسلام غفوری بیان کرد: به‌ تصریح سیاست‌مداران آمریکایی که دشمنان ما هستند، امروز تصمیم‌گیرنده درخصوص منطقه غرب آسیا ملت بزرگ ایران اسلامی به‌ رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای است.

وی با بیان اینکه امروز در جبهه مقاومت تجارب دیگری پیش‌ روی ما است، عنوان کرد: ملت مظلوم غزه با جمعیتی حدود دو میلیون نفر اما آموزش‌دیده در مکتب امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدسلیمانی هستند که آموخته‌اند می‌شود در مقابل دشمن ایستاد و پیروز شد و امروز می‌بینیم جمعیتی محدود با توکل به خدا و ایمان قوی، ایستاده‌اند و رژیم صهیونیستی که هیچ، آمریکا و چند کشور اروپایی هم در مقابل اراده ملت فلسطین شکست خورده‌اند.

حجت‌الاسلام غفوری امروز میدان جنگ را عرصه‌های فکری، شناختی و ادراکی دانست و گفت: جنگ نظامی ایران را نابود نکرد و به‌ناچار استکبار به جنگ نرم و جنگ اقتصادی روی آورد و به‌گفته‌ خود کارشناسان آمریکایی اگر ایران در جنگ اقتصادی نابود نشود، به ابرقدرت تبدیل خواهد شد و می‌بینیم که به فضل خدا امروز ایران تبدیل به ابرقدرت منطقه شده و دشمن که در همه عرصه‌ها شکست خورده است و با تمرکز جنگ رسانه‌ای، ادراکی و شناختی روی انحراف فکر ملت ما، خصوصاً جوانان، کار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن در تلاش است که تمام پیشرفت‌ها را وارونه جلوه دهد و القا کند که جمهوری اسلامی کاری برای مردم نکرده است، البته خود دشمن می‌داند که تلاش بیهوده می‌کند؛ چراکه ملت شریف ایران 45 سال است که امتحان خود را در عرصه‌های مختلف پس داده و این ملت خود را مدیون شهدا می‌داند و راه آن‌ها را ادامه می‌دهد.

وی با ذکر این نکته که لازم است عظمت نظام اسلامی و همراهی مردم با آن را به جهانیان نشان دهیم، خاطرنشان کرد: برای اینکه به دشمن بفهمانیم که ملت شریف ما قدر این حضور، تأثیرگذاری، نظام و میراث شهدا را می‌داند، در عرصه راهپیمایی 22 بهمن‌ماه و انتخابات 11 اسفندماه حضور پیدا خواهیم کرد؛ زیرا این حضور به‌منزله جهاد در مقابل دشمن است و هر رأی به‌مثابه موشکی است که به‌سمت اردوگاه دشمن شلیک می‌شود.

در پایان نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به شهادت زائرانی که در سالگرد شهادت حاج‌قاسم به شهادت رسیدند، خطاب‌ به دشمنان گفت: دشمن بداند که این ملت نه‌تنها با شهادت از صحنه خارج نمی‌شود، بلکه به‌ازای هر شهیدی که تقدیم می‌کند، جمعیتی راهش را ادامه خواهد داد.

 

 

شناسه خبر 78302