شناسه خبر:76976
1402/9/20 12:09:45

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در بازدید از کارخانه تولید قطعات خودرو ساسکو همدان بر عزم جدی همدان در تولید قطعات خودرو در کشور اذعان کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان، محسن نادری‌منش به همراه احمد شانیان مدیرکل صمت از کارخانه تولید قطعات خودرو ساسکو همدان بازدید کرد.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اشاره به لزوم ورود کارخانه تولید قطعات خودرو ساسکو همدان به بحث صادرات، اظهار کرد: محصولات خوبی را تولید می‌کنید که می‌توانید با این ظرفیت به بازارهای بین‌المللی ورود کنید.

نادری‌منش با اشاره به ورود به تولید قطعات خودروهای برقی، بیان کرد: امروز کشور به سمت تولید خودروهای برقی ورود می‌کند و باید بتوانیم قطعات این خودروها را تولید کنیم که در استان همدان تولید و مونتاژ خودروهای برقی به‌زودی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته عنوان کرد: این آمادگی را داریم در این زمینه یاری‌گر شما باشیم. وی با اشاره به نگاه ویژه همدان به صنعت خودرو، بیان کرد: خوشبختانه در همدان کارخانه‌های تولیدی خوبی در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کنند.

نادری‌منش ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد همدان عزم جدی در بحث تولیدات قطعات خودرو در کشور دارد.

شناسه خبر 76976