شناسه خبر:76411
1402/9/6 12:19:15

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین انتظامی استان همدان گفت: سارق طلاجات از مغازه طلافروشی شهر همدان شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش روز یکشنبه سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا زارعی در تشریح این خبر ابراز کرد: پس از مراجعه شخصی به پلیس و اعلام گزارشی مبنی بر سرقت انواع طلا به مقدار تقریبی 850 گرم، مراتب شناسایی و دستگیری سارق به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش طلاهای مسروقه 21 میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی به فردی از آشنایان مالباخته مظنون شدند و وی را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان همدان ادامه داد: متهم مدتی قبل با طرح دوستی و جلب اعتماد شاکی در ساعت‌های مشخص به بهانه کمک و مرتب کردن طلاجات به طلافروشی رفت‌وآمد می‌کرده است. سردار زارعی افزود: متهم در تحقیقات صورت‌گرفته ضمن اعتراف به سرقت از طلافروشی، عنوان کرد «قسمتی از طلاهای مسروقه را با توجه به فعالیت در صنف زرگری، با استفاده از کارت، ذوب کرده و به فروش رسانده‌ام».

وی اضافه کرد: 596 گرم طلای باقی‌مانده به همراه یک دستگاه خودرو جک که از فروش طلاجات خریداری شده بود، به مال باخته تحویل شد.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: سارق که با سابقه فعالیت در صنف زرگری و اشراف کامل نسبت به موضوع سرقت و با استفاده از اعتماد و طرح دوستی اقدام به سرقت طلاجات کرده بود، با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

شناسه خبر 76411