شناسه خبر:75799
1402/8/22 09:54:22

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از عدم پرداخت 35 درصد تسهیلات ازدواج در کردستان انتقاد کرد و گفت: این کم‌کاری مدیران بانک‌هاست، و باید پاسخگو باشند.

مهدی رمضانی صبح امروز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن شهدای گمنام استانداری اظهار کرد: با مصوبات کلی کاری از این گونه جلسات پیش نمی‌رود و با هدف اصلی تشکیل جلسات ساماندهی امور جوانان فاصله داریم.وی با تأکید بر اینکه مصوبات جلسات باید با جزئیات تشریح شود، افزود: برخی اقدامات وظایف قانونی دستگاه‌های اجرایی است و نباید آن‌ها را به‌عنوان اقدامات جداگانه به‌عنوان عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان بیان کرد ضمن اینکه تمام مصوبات باید باید با نظارت دقیق به تأیید نهایی برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه در میان استان‌های دیگر جزو رتبه‌های برتر در خصوص عملکرد در ستاد ساماندهی امور جوانان هستیم، گفت: منکر زحمات و اقدامات انجام شده نیستیم اما هنوز به راهبرد حل مشکلات جوانان دست پیدا نکردیم.

رمضانی با اشاره به اینکه راهبرد ما باید سخنان مقام معظم رهبری باشد، خاطرنشان کرد: ایشان حرف نو و بیان منطق نو را راهبرد نامیده‌اند و باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه کار با سلیقه و ذهنیات خودمان پیش نمی‌رود، افزود: ستاد ساماندهی باید شان عمیقی داشته باشد و اساتید فن در حوزه‌های مخالف بحث کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 65 درصد تسهیلات مربوط به ازدواج توسط بانک‌ها پرداخت شده است، از عدم پرداخت 35 درصد دیگر انتقاد کرد و گفت: این کم‌کاری مدیران بانک‌ها است، آن‌ها باید پاسخگو باشند و برای حذب اعتبارات تلاش کنند و با مرکز ارتباط قوی‌تری داشته باشند.

شناسه خبر 75799