شناسه خبر:72920
1402/6/4 10:16:37

استاندار ایلام گفت: طی کمتر از دو سال، 6 هزار و 400 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین هزینه شده است.

در نخستین روز از هفته دولت، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و مجموعه مدیران ستادی استانداری، در دفتر حجت‌الاسلام کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حضور پیدا کردند.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: تا کنون بیش از 66 درصد متقاضیان سفر به اربعین حسینی که در سامانه سماح ثبت نام نموده اند مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند.

وی افزود: طی کمتر از دو سال، 6 هزار و 400 میلیارد‌ تومان برای زیرساخت‌های اربعین هزینه شده است.

استاندار ایلام یادآور شد: این یک موهبت الهی و یک فرصت بی‌نظیر برای توسعه اقتصادی و عمرانی است.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به هفته دولت یادآور شد: مبنای کار دولت سیزدهم بر اساس ایمان و امید است و جنس دولت از جنس دولت شهیدان رجایی و باهنر است و علیرغم مشکلاتی که وجود داشته است این دولت تلاش کرده است که تمام کارگزاران در راستای رضایتمندی مردم گام بردارند.

وی در ادامه با بیان اینکه، هفته دولت فرصتی برای ارایه دستاوردها، نقد منصفانه مردم و اصلاح عملکردها است عنوان کرد: دولت سیزدهم به تاسی از دولت مکتبی شهید رجایی خدمتگذار مردم است‌.

بهرام نیا اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند هفته دولت فرصتی برای انعکاس دستاوردها و آشکار شدن دروغ‌پردازی دشمن برای اعلام ناتوانی نظام است.

استاندار ایلام ادامه داد: در هفته‌ دولت امسال 35 پروژه با اعتبار افزون بر 197 میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی بیش از 175 نفر کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه 283 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در استان ایلام افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، افزود: در مجموع برای این طرح‌ها یک هزار و 344 میلیارد تومان هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره ناکارآمدی دولت در مقابله با نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: با وجود تلاش و اهتمام جوانان کشور، تلاش دشمن و جبهه استکبار بی ثمر بوده است و نقشه‌های آنان خنثی شده است.

وی به تلاش دشمن برای اصلاح وضعیت اقتصادی کشور گفت: از اقدامات دولت سیزدهم، آزادسازی ارز ترجیحی بود که با محقق شدن این مهم، از بسیاری از رانت جلوگیری شده است.

 

شناسه خبر 72920