شناسه خبر:72785
1402/5/31 09:49:51

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددی ویژه ایام اربعین حسینی (ع) با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در برخی محورهای استان اجرایی می‌شود.

سرهنگ کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: محدودیت عبور و مرور تمامی تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در برخی محورهای استان آغاز شده و تا ساعت 7 صبح روز شنبه 18 شهریورماه ادامه پیدا می‌کند.وی محل‌های ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین را محورهای اسلام آبادغرب به پلدختر، حمیل به سرابله، اسلام آباد غرب به سرپل‌ذهاب و کمربندی سرپل‌ذهاب به قصرشیرین ( ریخک ) اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت، محور جایگزین برای تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، مسیر محور قدیم سرپل ذهاب به قصرشیرین (قره بلاغ) تعیین شده است.

وی یادآور شد: علاوه بر ممنوعیت‌های در نظر گرفته شده در صورت افزایش حجم تردد، محدودیت‌هایی نیز برای انواع تریلر و کامیون و کامیونت حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی به صورت روزانه و مقطعی اعمال خواهد شد.

شناسه خبر 72785