شناسه خبر:71398
1402/4/22 00:22:08

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: 100 میلیارد تومان اعتبار و وام در یک سال و نیم گذشته از سوی این نهاد انقلابی در بخش میلاجرد شهرستان کمیجان هزینه شده است.

«سید پرویز فتاح » روز چهارشنبه در حاشیه آیین تحول منزل مسکونی در میلاجرد شهرستان کمیجان، افزود: امروز تصمیم‌گیری شد تا تمام شهرستان کمیجان و بخش میلاجرد و بخش مرکزی، منطقه تحت پوشش بنیاد مستضعفان قرار گیرند و در گام نخست نیز 550 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شد.

وی بیان کرد: 500 میلیارد ریال وام هم از محل بنیاد در بخش‌های مختلف برای میلاجرد در نظر گرفته شد.

رییس بنیاد مستضعفان کشور انقلاب اسلامی گفت: در بخش مسکن نیز 330 واحد برای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی از سوی این نهاد انقلابی در حال ساخت است.

فتاح افزود: در صورتی که واحدهای مسکونی تا شهریور تحول مردم شود، بنیاد مستضعفان همکاری در ساخت مسکن را ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: 50 میلیارد ریال اعتبار نیز برای کمیته امداد و بهزیستی به شکل بلاعوض در نظر گرفته تا در امور محرومان هزینه شود.

*200 میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی بخش مرکزی میلاجرد اختصاص یافت

استاندار مرکزی نیز گفت: 200 میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی بخش مرکزی میلاجرد در شهرستان کمیجان اختصاص یافت.

«فرزاد مخلص‌الائمه» افزود: این اعتبار براساس اولویت با تشخیص بنیاد مستضعفان و مسوولان محلی در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود.

وی بیان کرد: در چارچوب فعالیت بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان نقاطی برای محرومیت زدایی انتخاب شد که سال 99 در استان مرکزی بخش میلاجرد انتخاب شد.

استاندار مرکزی گفت: با پیگیری‌های انجام شده درخواست شد تا علاوه بر میلاجرد، بخش مرکزی هم برای اجرای محرومیت زدایی ملحق شود که عملا این درخواست سال گذشته عملیاتی شد.

 

شناسه خبر 71398