شناسه خبر:71264
1402/4/20 08:46:19

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق نشان‌های ورزشی پزشک معروف همدانی خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی نجفی‌صالح در تشریح این خبر گفت: با اعلام سرقت چندین عدد انواع نشان ورزشی از داخل مطب پزشک معروف همدانی که جزء داوران سطح کشوری و بین‌المللی است، مراتب شناسایی سارق در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش مأموران کلانتری 11 شکریه و با رصد تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته، شخصی در این زمینه شناسایی شد که پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در محل سکونت دستگیر کرده و به کلانتری دلالت دادند؛ سارق در بازجویی‌های صورت‌گرفته به سرقت خود اعتراف کرد.
نجفی‌صالح در ادامه از دستگیری سارق دست‌فروش داخل خودرو و کشف مال سرقتی خبر داد و بیان کرد: با اعلام یک فقره سرقت از داخل خودرو که به‌طور کاملاً حرفه‌ای انجام شده بود، مراتب شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران کلانتری 11 شکریه همدان قرار گرفت.
وی ادامه داد: بر همین اساس با به‌کارگیری منابع و مخبرین شخصی در این زمینه شناسایی شد که به‌تازگی در یکی از تقاطع‌های شهر اقدام به دست‌فروشی می‌کرد و با نمایش دادن محصولات خود در داخل خودرو، وسایل جلوی داشبرد را سرقت می‌کرد که با به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی این فرد دستگیر شد و در کلانتری به سرقت خود اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

شناسه خبر 71264