شناسه خبر:70390
1402/3/29 08:26:47

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان گفت: احداث شهرک مسکونی پرواز باعث رونق کسب‌وکار در همدان شده و پس از تکمیل نیز شغل‌های بسیاری در آن راه‌اندازی خواهد شد.

محمد ارغوان روز گذشته با بیان اینکه مردم همدان مدت‌ها منتظر اقدام جدی در حوزه مسکن بودند، اظهار کرد: آغاز عملیات عمرانی احداث شهرک پرواز رونق کسب‌وکارهای بسیاری را در پی داشته، چراکه مسکن یک صنعت مادر است.
وی افزود: درحال حاضر بسیاری از کسب‌وکارها درگیر ساخت 11 هزار واحد مسکونی شده‌اند و در ادامه نیز اصناف دیگر وارد این چرخه اقتصادی خواهند شد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان با بیان اینکه چرخ اقتصادی همدان با نهضت ملی مسکن سرعت بیشتری گرفته است، تصریح کرد: با تکمیل این شهرک مسکونی شغل‌های بسیاری نیز راه‌اندازی خواهد شد که در راستای رونق کسب و کار تأثیر بسزایی دارد؛ به‌نحوی که افراد بسیاری را مشغول به کار خواهد کرد.
وی با تأکید بر اینکه اقدام جهادی دولت سیزدهم در همدان را باید ارج بگذاریم، ادامه داد: سال‌ها بود که یک اقدام مؤثر در استان شکل نگرفته بود و امروز شاهدیم به همت مدیران عالی دولت در استان این اقدام بزرگ و مطالبه اصلی مردم همدان آغاز شده است.
ارغوان با تأکید بر اینکه اقدام مذکور در متعادل‌سازی قیمت مسکن در همدان نیز مؤثر است، خاطرنشان کرد: پیش از اقدامات دولت در الحاق زمین به محدوده شهری همدان، با مشکل تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی مواجه بودیم و امروز با پیگیری‌های مدیر ارشد دولت در استان و اقدامات لازم، این مشکل درحال رفع است.
وی گفت: با توجه به اینکه هنوز نهضت ملی مسکن در استان ادامه دارد، دورنمای خوبی نیز از اقتصاد در همدان ترسیم می‌شود که به سهم خود از استاندار و سایر مسئولان در قوای سه‌گانه باید تشکر کنیم.

شناسه خبر 70390