شناسه خبر:69430
1402/3/3 09:00:19

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از برخورد با 20 تاکسی‌دار متخلف در شهر همدان خبر داد و گفت: با هرگونه دریافت وجه اضافی برخورد می‌کنیم.

مرضیه یونسی از برخورد با تاکسی‌های متخلف در همدان خبر داد و اظهار کرد: با هرگونه دریافت وجه اضافه توسط تاکسی‌ها برخورد قاطع می‌شود.
وی بیان کرد: رؤسای شعب گشت سیار تعزیرات حکومتی بر تاکسی‌های سطح استان نظارت دقیق دارند و درصورت محرز شدن تخلف، برای متخلفین پرونده تشکیل می‌دهند و به موضوع رسیدگی می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه در این طرح نظارتی از تاکسی‌های شهر همدان بازرسی صورت گرفت و برای 20 تاکسی‌دار متخلف تشکیل پرونده و برای رسیدگی و طی مراحل بعدی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، گفت: این پرونده‌ها در گشت مشترک با حضور رئیس شعبه گشت سیار به همراه بازرسان سازمان صمت و تاکسیرانی از خطوط ویژه حمل‌ونقل مسافر انجام شد.
وی در ادامه از کشف برنج قاچاق در تویسرکان خبر داد و افزود: در این شهرستان از یک دستگاه خودرو نیسان درحال تخلیه بار تعداد 83 کیسه برنج قاچاق کشف شد.
یونسی خاطرنشان کرد: در یک اقدام پلیس امنیت اقتصادی شهرستان تویسرکان ضمن هماهنگی با رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان تویسرکان، خودرو نیسان حامل برنج قاچاق را توقیف و روانه پارکینگ کرد.
وی عنوان کرد: برنج‌های کشف‌شده نیز تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی همدان شد و در همین خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان تویسرکان ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق یک‌هزار سی‌سی در تویسرکان خبر داد و گفت: ارزش ریالی موتورسیکلت قاچاق هشت میلیارد ریال برآورد شده است.
وی بیان کرد: متهم موتورسیکلت را در منزل خود مخفی کرده بود که پس از هماهنگی‌ لازم پلیس امنیت اقتصادی تویسرکان به محل مورد نظر ورود و موتورسیکلت قاچاق را توقیف کرد.
یونسی خاطرنشان کرد: در همین خصوص یک متهم دستگیر و همراه پرونده به‌منظور رسیدگی تحویل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان تویسرکان شد.

شناسه خبر 69430