شناسه خبر:68697
1402/2/16 10:49:04

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با بیان اینکه احیای واحدهای راکد و ارتقا ظرفیت تولید واحدها در ایلام بیش از یک هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است، گفت: تدوین اطلس سرمایه‌گذاری و توجه به زنجیره ارزش سرمایه گذاری باید در دستور کار قرار گیرد.

محسن کوشش‌تبار، روز پنجشنبه در نشست خدمات سرمایه گذاری استان ایلام، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در حوزه اقتصادی این استان، اظهار کرد: در بدو ورود به استان وحدت و همدلی، اتحاد و انسجام بین مدیران حوزه اقتصادی استان را با مدیریت استاندار ایلام شاهد بودم که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی افزود: با تلاش‌های انجام شده 96 واحد تولیدی در استان ایلام ارتقا ظرفیت تولید داشته که این از مصادیق بارز بهره‌وری و استفاده صحیح از ظرفیت‌ها است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور بیان کرد: همچنین در دولت سیزدهم در استان ایلام 106 تولیدی در این استان احیا و علاوه بر احیای این واحدها، واحد راکد دیگری به استان اضافه نشد که جای قدردانی دارد و باید این روند استمرار داشته باشد.
کوشش‌تبار با اشاره کسب رتبه نخست ایلام در حوزه اشتغال کشور، گفت: علاوه بر اشتغال ایجاد که این استان رتبه نخست کشور را کسب کرده است بیش از یک هزار فرصت شغلی جدید از طریق احیای واحدهای راکد و ارتقا ظرفیت تولید واحدها در استان ایلام ایجاد شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه فضای ایلام مهیای ورود سرمایه‌گذاران و تجار است‌، خاطرنشان کرد: با همت استاندار ایلام و مجموعه گروه اقتصادی استانداری ایلام فضا برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران در استان ایلام امیدآفرین و امیدبخش است.
نشست خدمات سرمایه‌گذاری به حضور حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و مدیران کل حوزه اقتصادی استان برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به‌منظور بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی استان عصر روز چهارشنبه وارد ایلام شده است که در این سفر از از کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان در سیروان و طرح گردشگری خدماتی نشیمل بازدید کرد.
حضور در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان ایلام از دیگر برنامه‌های سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به ایلام است.

شناسه خبر 68697